петък, 18 юни 2010 г.

Блогове и Дневници

Защо блог? Какво стана с дневниците?!
Дали нуждата да говорим безкрайно без да ни прекъсват или в търсене на трибуна и пет минути слава не заменихме приятелството с писателството?
Няма ли хора които да чуват, когато слушат или няма говорители?

Преди години, когато "рокендрола беше млад и да се свири на китара не беше още занаят" изписах няколко тона хартия под формата на дневници. По-късно намерих човек, който се превърна в мой Дневник.

Аз също съм Дневник, дори не един. И всичките ми страници са животът на някой.....
Дали всеки вижда Дневникът в мен, защото страниците ми са от хубава хартия и лесно се пише по тях? Колко страници има един такъв Дневник?..............

Дневници или приятелство?
Дневникът наш приятел ли е? Хмммм... Ами ние на него??
Един човек колко Дневника може да има? А един Дневник колко човека може да има?

И ето ме днес.. Дневник на много хора, превърнал се в блог, за да не мислят за страниците, защото имам скрол и архив.

2 коментара:

  1. Пиша събирателно за всичко изписано тук :)))
    Много искрено, много откровено, много простичко обяснено и в същото време сложно изпълнимо :)

    Браво музо! :))
    Ще станеш муза за много хора!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря за пре-високата оценка! Черпя бира за комплиментите :)

    ОтговорИзтриване